środa, 13 lipca 2011

open'er część 1

Emocje już opadły,choć nie do końca więc zdam małą relacje z tego co przeżyłam,większość narzekała na tegoroczny line up, ja byłam ZACHWYCONA! the wombats,james blake,hurts,two door cinema club,the strokes,coldplay,crystal fighters,foals,paolo nutini,the national,pulp,primus,cut copy,brodka,kate nash,the astreoids galaxy tour,kim nowak,deadmau5,mia i pewnie o kimś zapomniałam, tegoroczny hof zaliczam do udanych i jestem mega szczęśliwa że tam byłam, oczywiście nie obyło się bez łez na coldplay <płacz> ale było pięknie!

two door cinema club kocham ich cholernie mocno,byli zachwyceni i mam nadzieje ze wrócą + mój pierwszy raz na fali,najpiękniejszy koncert w moim życiu <3
coldplay oczywiście klasa sama w sobie,nie obyło się bez łez,ale było warto dla każdej minuty spędzonej na koncercie! Chris powiedział do zobaczenia za rok,więc jest szansa że wrócą <3

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz